عشق
نوشته شده توسط : الناز

 پسري يه دختري رو خيلي دوست داشت که توي يه سي دي فروشي کار ميکرد. اما به دخترک در مورد عشقش هيچي نگفت. هر روز به اون فروشگاه ميرفت و يک سي دي مي خريد فقط بخاطر صحبت کردن با اون... بعد از يک ماه پسرک مرد... وقتي دخترک به خونه اون رفت و ازش خبر گرفت مادر پسرک گفت که او مرده و اون رو به اتاق پسر برد... دخترک ديد که تمامي سي دي ها باز نشده... دخترک گريه کرد و گريه کرد تا مرد... ميدوني چرا گريه ميکرد؟ چون تمام نامه هاي عاشقانه اش رو توي جعبه سي دي ميگذاشت و به پسرک ميداد

 





:: بازدید از این مطلب : 886
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/elnaz-877774.jpg
zahra در تاریخ : 1394/5/6/2 - - گفته است :
وااااااااای
عاااااااااالی بود....
بیچاره دخترک.......
بیچاره پسرک........

/weblog/file/img/m.jpg
حسن در تاریخ : 1392/5/24/4 - - گفته است :
سلام.خیلی بی معرفتی.

/weblog/file/img/m.jpg
mohsen در تاریخ : 1392/5/7/1 - - گفته است :
سلام عزیز خیلی وب قشنگی داری خداییش من که خیلی حال کردم خیلی مطالب جالبی داری و مطمئن باش بعد از این نظر مرتب میام و به وبت سر می زنم .... چون خیلی خوشم اومد

ببین عزیز غرض از مزاحمت اینه که می خوام ازت دعوت کنم بیای داخل سایت ما عضو بشی ... خب من ی توضیح مختصر درباره سایت بهت می دم !

ببین سایت ما ی انجمن تفریحی هست که تازه به راه افتاده و داره عضو های فعال جمع می کنه !داخل سایت ی جو صمیمی وجود داره و خداییش کاربرای خیلی خوبی هم داره ایشالا وقتی خودت اومدی می بینی من مطمئن هستم وقتی اومدی دیگه دلت نمی خواد از انجمن بری بیرون ...

این که میگم ی جو صمیمی داخل انجمن وجود داره بخاطر این هست که ما هر کسی رو اونجا ره ندادیم و این دعوت نامه واسه هرکسی فرستاده نمیشه .... راستی بیشتر اعضای سایت وبلاگ نویس هستن و شما با عضو شدن داخل سایت و گرم گرفتن با اونا می تونین آمار بازدید وبلاگتون رو دو برابر کنین !

ببین دوست گلم من مطمئن هستم که پشیمون نمیشی ... و اگه بیای عضو شی قدم رو جفت تخم چشممون گذاشتی ... ی چیز دیگه اگه شما داخل سایت فعالیت خوبی داشته باشین من خودم به شخصه شما رو کاربر فعال می کنم !!!

راستی اگه مارو قابل دونستی و خواستی عضو بشی در طی مراحل ثبت نام داخل کادر کاربر معرفی کرده اسم بنده ی حقیر رو بنویس (mohsen) با این وجود من می فهمم که دعوتم رو پذیرفتی ممنون دوست عزیز...

اینم آدرس سایت www.jahromia.ir/forum

منتظرتم از طرف مدیر سایت جهرمیا !

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1392/2/22/0 - - گفته است :
ي همدرد واسه قلب شكستم ميخام09387479492محمد18سيرجان

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1392/2/22/0 - - گفته است :
بزن امشب چ خوش ميزني باران -هرگزنبودم بااوزيراين ساز هماهنگ.بزن..ترانه اي عاشقانه ميخواندباسازتو بزن باران شايدقلب اوب تپشي دوباره افتدومرادرزيراين باران بيابد

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1392/2/20/5 - - گفته است :
چقدسخته توهق هق گريه هات نفس كم بياري واونوقت عشقت ب ديگري بگه نفس:~(

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1392/2/15/0 - - گفته است :
ستاره ها وقتي ميشکنن ميشن شهاب،امادلي،که ميشکنه ميشه سوال بي جواب....-سلام من محمد 18از سيرجان هستم خوشحال ميشم كمكت كنم چون اشعارجالبي بلدم09387479492

/weblog/file/img/m.jpg
majid در تاریخ : 1390/12/9/2 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
MOHAMMAD در تاریخ : 1390/11/17/1 - - گفته است :

سلام دوست عزيز ممنون از پست جالبتون...اگه مايل به تبادل لينك هستيد لطفا درقسمت نظرات بگيدممنون

/weblog/file/img/m.jpg
MOHAMMAD در تاریخ : 1390/11/17/1 - - گفته است :
سلام دوست عزيز ممنون از پست جالبتون...اگه مايل به تبادل لينك هستيد لطفا درقسمت نظرات بگيدممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: